Известие

Collapse
No announcement yet.

Скърцане при натискане на съединител

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Скърцане при натискане на съединител

    Юнаци имах леко скърцане при натискане на съединителя независимо дали колата е запалена,топла,студена или на изгасен мотор появи се с затоплянето на времето.От 2-дена вали като изведро несъм я карал стой си пред блока днес се качвам скърцането го няма явно нещо трябва да се смаже или аз бъркам ако някой му се е случвало нека сподели.

    Или този модел са така
    Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
    0w40 Shell Helix Ultra

  • #2
    притискателен диск на съединителя.
    Alfa Romeo 146 ti
    16V 1997г

    Comment


    • #3
      Смажи тампона на горната помпа, който влиза в педала на съединителя.
      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

      Comment


      • #4
        При 147-та няма тампон както е при 156 и ако скърца вътре в купето най-вероятно е проблем със самата помпа!
        sigpic
        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
        147 JTDm 140-Малката манекенка
        GT- JTDm 150

        Comment


        • #5
          Скърца и от помпата и още нещо.
          Второто е загадка все още.
          Или е от оста на педалите или от пружината.Ако някой е свалял педалите или има схема как се свалят нека да сподели.
          Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
          За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

          Comment


          • #6
            ...
            Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 13:32.

            Comment


            • #7
              за триене.. горния пост е изчерпателен
              Last edited by zombiran; d.m.y г., 12:25.

              Comment


              • #8
                ...
                Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 13:33.

                Comment


                • #9
                  Само дето отговора изобщо не е изчерпателен и не води до нищо добро. Най-много да си прецакате помпата и да си омажете половината кола с грес. Аз го пробвах с няколко вида литиеви греси, течни смазки, ВД40 , спрей за матрици и т.н. Крайния ефект беше нова помпа. А скърцането с новата помпа е много по - малко , но пак го има. Но съединителя е по- мек. Скърца или от пружината или от някоя от пластмасите на педала или от оста. В самата помпа няма нищо,което може да скърца. Старата като е свалих я пробвах и не скърца,когато не е на колата.

                  Last edited by zaryto; d.m.y г., 16:21.
                  Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
                  За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

                  Comment


                  • #10
                    ...
                    Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 13:33.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                      Да си прецака човек помпата в резултат на горната процедура може да стане единствено ако го направи нарочно според мен. Колкото до оцапването на половината кола с грес - да, това е възможно, нещо повече - може да си оцапаш и цялата кола с грес, ако никой не ти е показал как се гресира. И след като човекът изрично е написал, че единствено бялата литиева грес върши работа, защо пробваш и с други смазки, за които авторът изрично е отбелязал, че не вършат НИКАКВА работа (като WD-40 и другите, които си описал).
                      Защото с неговата не става нищо. Не знам дали си отварял такава помпа и дали знаеш на какъв принцип работи и какво има вътре, но няма нищо,което може да се смаже.
                      Иначе не знам как се смазва с грес не разбирам, аз съм прост инженер. Но ако си пробвал да пръскаш със литиева грес на спрей при педалите,ще си наясно за какво говоря.
                      Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
                      За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

                      Comment


                      • #12
                        ...
                        Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 13:34.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                          Никъде в линка, който съм дал, не става въпрос за смазване на самата помпа. Моля да ми посочиш, по възможност с цитат, къде си видял такова нещо.
                          Между другото, аз също съм инженер, но специално относно гресирането това едва ли е гаранция за компетентност. Виждал съм машинни инженери с повече от 20 години стаж, които не могат да гресират правилно, както и 10-годишни деца, които го правят безупречно.
                          На снимките е показано,че пръска със спрея под гумения маншон м/у буталото и ябълката на пръчката. Според мен скърца от самия педал на съединителя и по-точно там където ляга ябълката на пръта. Леглото на ябълката е много измислено с едни пластмасови елементи,които явно скърцат. При мен се получава само при полусъединител,когато превключвам в движение го няма.Пробвах и там да го гресирам, но пак скърца. Иначе на свалена помпа при движение на педала няма скърцане. Явно си е недомислено,защото по чуждите форуми масово се оплакват от същото.
                          Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
                          За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от zaryto Покажи съобщение
                            На снимките е показано,че пръска със спрея под гумения маншон м/у буталото и ябълката на пръчката. Според мен скърца от самия педал на съединителя и по-точно там където ляга ябълката на пръта. Леглото на ябълката е много измислено с едни пластмасови елементи,които явно скърцат. При мен се получава само при полусъединител,когато превключвам в движение го няма.Пробвах и там да го гресирам, но пак скърца. Иначе на свалена помпа при движение на педала няма скърцане. Явно си е недомислено,защото по чуждите форуми масово се оплакват от същото.

                            При мене е същите лайна... И много ме дразни.

                            Навремето имах Пунто 2 с подобна пмпа и конструкция на педала - и то така скърцаше. Докато не нахлепах яко с гъста грес отзад педала, където лагерува оста на помпата в ония пластмаски, не спря да скърца. После минаха години и не се обади повече...

                            Да видим кой ден ще се надупя и на Алфата, макар че засега е леко скърцането и само на полусъединител, ама за сметка на това ми бърка в мозъка. Лошото е че е много тясно и тъмно до педалите...
                            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
                              При мене е същите лайна... И много ме дразни.

                              Навремето имах Пунто 2 с подобна пмпа и конструкция на педала - и то така скърцаше. Докато не нахлепах яко с гъста грес отзад педала, където лагерува оста на помпата в ония пластмаски, не спря да скърца. После минаха години и не се обади повече...

                              Да видим кой ден ще се надупя и на Алфата, макар че засега е леко скърцането и само на полусъединител, ама за сметка на това ми бърка в мозъка. Лошото е че е много тясно и тъмно до педалите...
                              Аз си мисля за подложка от мека гума или дунапрен м/у ябълката и педала, но трябва да махна педала.
                              Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
                              За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

                              Comment

                              Working...
                              X